Friday 11 April 2014

KEDAI ONLINE KASIH SAYANG

Assalamualaikum wbt.
Selamat berkunjung ke galeri blog muslimproactive. Kami menyediakan khidmat Pesanan Secara Online yang memudahkan anda dan kami juga menerima khidmat pesanan melalui sms 012 667 0671 atau 017 291 8258

Kami menawarkan harga borong yang berpatutan bagi keperluan semua golongan yang ingin mendapat hasil yang positif dan memuaskan. Harga jualan adalah harga ejen-ejen kami dan promosi ini berjalan sehingga diberitahu kelak.

Pesanan anda akan kami uruskan dengan selamat dan cermat bagi memastikan kerahsiaan pelanggan dijaga. Sistem pembungkusan kami amat teliti sebelum proses pos pesanan dibuat.Tiada pihak yang akan ketahui kandungan dalam kotak pesanan anda.


Harga yang dipamerkan di blog ini adalah bagi harga untuk minimum order.  Ianya akan menjadi lebih murah dengan kuantiti yang lebih banyak.

Kami juga telah terpilih sebagai duta produk "pheromances" buatan asli daripada Canada sebagai produk jenama yang akan memberi hasil kualiti di dalam memikat hati isteri yang mula pudar.
HARGA RM60.00 SEBOTOL/10ML
HARGA PEMBORONG RM33.00 SEBOTOL/MIN ORDER 10 BOTOL

Dengan adanya khidmat pembelian secara online berkonsepkan jualan di Internet memberikan ruang kepada anda semua untuk membuat pembelian dengan lebih Proactive,  Energy dan Effective.  Hubungi segera hp/sms/whatapps Razak Leman 012-6670671/ 0172918258










0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...