Sunday 30 March 2014

VIGRX Plus




VIGRX PLUS USA - RM150.00
Harga Pemborong RM85.00/min order 5 set
Hubungi Razak Leman 012 6670671 / 017 291 8258


Ketahui Rahsia Yang Diiktiraf Oleh Pakar Kesihatan dan Kajian Sainstifik Yang Mampu…
  • Memberikan Anda Zakar Yang Panjang, Besar dan Lebih Keras Semasa Tegang.
  • Menambah Stamina Seks Anda.
  • Lebih Power dan Kepuasan Yang Hebat!
Sedekad yang lalu, pengasas kami mencari ramuan hebat dalam membantu lelaki mencapai kepuasan seksual. Kini kami telah berjaya menghasilkan satu formula yang mampu membantu para lelaki menambah saiz zakar mereka sekaligus membantu mereka mencapai kepuasan dalam hubungan seks bersama pasangan mereka. Kami memperkenalkan Vigrx Plus, Pill Khusus Lelaki No 1 Di USA.

Bagaimana Vigrx Plus Berfungsi?

Zakar lelaki mempunyai 2 silinder yang dipanggil Corpora Cavernosa yang mana bila anda terangsang, silinder ini akan mengembang dan dipenuhi darah yang mana akan membuatkan zakar anda ereksi a.k.a tegang.
Kapasiti Corpora Cavernosa mengembang dan disi darah adalah limit tahap ketegangan dan saiz zakar anda dan fungsi ini akan berkurangan berkadar dengan usia anda. Ini sebabnya semakin berusia anda, semakin kurang tegang zakar anda.
Kajian klinikal pakar kesihatan kami telah menemui yang tisu zakar di Corpora Cavernosa boleh dinaikkan keupayaannya dan berfungsi dengan lebih efektif bila diberikan nutrien yang bersesuaian.
Dengan kajian ini, kami menghasilkan Vigrx Plus, pill yang mengandungi 100% herba yang berkualiti tinggi dan baik untuk kesihatan zakar lelaki.
Baru-baru ini kami menambah satu bahan istimewa, Bioperene yang terbukti secara klinikal di USA, mampu menambah kadar penyerapan nutrien yang ada dalam Vigrx Plus terus kedalam zakar anda.

Jangkamasa Perubahan Selepas Pengambilan Vigrx Plus

Bulan Pertama: Anggap ini sebagai pembinaan tapak asas yang kukuh. Pengambilan Vigrx Plus pada bulan pertama sangat penting. Ia akan membantu anda membina blok asas untuk zakar yang lebih besar dan ereksi yang lebih padat.
Bulan Kedua: Sekarang ia lebih mengujakan. Anda akan dapat melihat perubahan drastik pada zakar anda dari segi saiz semasa ereksi. Anda juga akan perasan stamina tambahan sewaktu hubungan seks.
Bulan Ketiga: Sekarnag bila anda ereksi, zakar anda kelihatan lebih mantap, keras, besar dari sebelum ini.
Bulan Keempat-12: Apa lagi yang anda mahukan? Selepas 4 bulan, hasilnya menakjubkan. Ingat, lebih lama anda amalkan Vigrx Plus, lebih bagus hasilnya.
Sudah tentu setiap lelaki akan mengambil masa yang berbeza untuk merasai perubahannya. Jadi adalah amat penting untuk anda mengambil Vigrx Plus mengikut sukatan yang disarankan.

Kajian Klinikal Terhadap Vigrx Plus

Meningkatkan kesihatan seksual lelaki secara keseluruhannya


  • Menambah saiz ketegangan zakar dari segi kepanjangan dan kelebaran.
  • Menguatkan zakar
  • Membantu pengaliran darah dizakar
  • Menambah hormon kelakian
  • Menambah stamina lelaki

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...